Gurkha
Společnost neustále vyrábí pečlivě ručně vyráběné doutníky, které jsou ztělesněním luxusu. V roce 1989 se Kaizad Hansotia rozhodl obnovit značku doutníků s bohatou tradicí, opředenou legendami a historií. Doutníky Gurkha vznikly před více než sto lety a byly známé svými pečlivě a řemeslně ručně vyráběnými doutníky, ale když Hansotia značku oživoval, nemohl tušit, že doutníkový průmysl zažije boom a on bude mít dokonalý produkt, který přiláká nové spotřebitele doutníků. Když si uvědomil, že neexistují žádné superprémiové doutníky, vytvořil asociaci s elegancí, pro kterou se doutníky staly známými. Při oživení značky Gurkha vytvořil Hansotia doutníky, které nebyly nutností, ale spíše luxusem a požitkem.
Dnes Gurkha vyrábí doutníky pro všechny cenové kategorie a všechny chuťové buňky, ale v době svého vzniku se doutníky Gurkha nepodobaly jiným doutníkům na trhu. Také se dodávaly ve velmi zdobených obalech a s vysokou cenou. Hansotia cítil, že existuje trh s luxusnějšími a exkluzivnějšími doutníky pro ty, kteří si potrpí pouze na jemnější a unikátnější výrobky. Hansotia se zaměřil na tento segment a vytvořil kategorii ultraprémiových doutníků.